1 månad

Idag fyller vår älskade lilla kille 1 månad!! Snacka om att tiden verkligen har sprungit förbi, känns som att det var igår som vi låg där uppe på BB med en ny liten krabat i plastbaljan bredvid. Samtidigt känns det som att Oliver alltid har varit här och jag kan inte komma ihåg hur våra liv såg ut innan det fylldes av småbarnsbestyr. Att vara förälder är verkligen det häftigaste man kan vara med om, på alla sätt och vis. Inte alltid det enklaste, att ha en liten som inte kan berätta vad den vill och man måste prova sig fram mellan olika lösningar. Men att ha sitt lilla barn, med stora tindrande ögon som tittar intensivt på en, det är absolut det finaste och hjärtat smälter varje gång! ♥ Jag älskar att vara mamma till denna fina lilla minimänniska, min alldeles egna lilla bebis som en vacker dag kommer att komma med öppna armar och kalla mig för mamma. Hjärtat slår dubbelslag bara av tanken! 
 
Månadsdagen firande vi med att träffa Melindha och hennes fina lilla Theodor på fikadejt. Tänk att det var dessa små fantastiska killar som låg i våra magar. Med bara 17dagar emellan dem så tror jag att de kommer att ha otroligt roligt tillsammans när de blir lite större :) Synd bara att det är så många mil till dessa fina människor. Jag och Oliver får helt enkelt ta tågutflykter till Lycksele när han har vuxit på sig lite! :)
 
 
Våran älskade Oliver. Tänk så mycket som hänt på en månad! :) ♡
 
Så sant! ♥
En av de fina presenterna Oliver fick av Theodor och Melindha idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: